مشاوره حوزه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه در مسیر درست حرکت کنید باید یک مشاور درست داشته باشید. حرکت سریع شما در مسیر نادرست می تواند بسیار خطرناک باشد.

رزرو وقت مشاوره دیجیتال مارکتینگ - آنلاین

در جلسه مشاوره آنلاین، صفر تا صد کسب و کار شما از تمام زوایا بررسی می‌شود تا تمام نواقص و مشکلات احتمالی کسب و کارتان پیدا شده و راهکار های مناسبی برای رفع آن‌ها ارائه گردد.
ایده هایی ناب مختص کسب و کار شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ وجود دارند که فقط یک متخصص مجرب می تواند آنها را کشف کند.
به همین منظور، جلسه ای آنلاین با هماهنگی شما خواهیم داشت که در آن؛
** و یک راهکار موثر برای شما پیشنهاد خواهیم داد تا مانند سایر مشتریان ما یک تاثیر فوق العاده در فروش را تجربه کنید.

  • کسب و کار شما را تحلیل خواهیم کرد
  • مخاطبین شما را شناسایی خواهیم کرد
  • رقبای شما را شناسایی خواهیم کرد
  • تجربه خودمان را وارد گود خواهیم کرد
استراتژی سئو

در این خدمات ما به روی استراتژی های حضور کسب و کار در فضای اینترنت کار می کنیم و از جهات زیر به بررسی می پردازیم
** که این بررسی ها در نهایت به پیاده سازی کمپین هایی برای تبلیغات و معرفی کسب و کار شما در فضای دیجیتال خواهد انجامید.

  • حل مسائل و مشکلاتی که محصول شما در پی خواهد داشت
  • مزایایی که محصول شما برای مشتری ایجاد خواهد کرد
  • شناسایی مشتری
  • شناسایی بازار هدف و ارائه برنامه عملی حضور در فضا های مورد نیاز
  • بررسی راه های ارتباطی و چرائی و پیشنهادات تحول آنها
  • ارائه باز خورد های معتبر بر اساس پیش بینی ها انجام شده
استراتژی محتوا

تدوین استراتژی محتوا
در بازاریابی مبتنی بر محتوا هم هدف نوشتن استراتژی محتوا مشابه همین است. اول می‌خواهیم بدانیم کارهایمان را چطور انجام دهیم و دوم این که نتیجه بگیریم. چه نتیجه‌ای؟ کسب رتبه در نتایج گوگل، افزایش بازدید، لایک، فروش و ...
تقویم محتوا
تقویم محتوا یک تقویم ساده است که تمام محتواها و مطالبی که قصد انتشار آن ها را دارید،همراه با زمان انتشار هر کدام از آن ها در آن درج شده است و جزئیات و طبقه بندی محتوا را در بر می گیرد و باعث می شود تیم بازاریابی برای همه ی فعالیت های خود برنامه ریزی کند. این تقویم به شما کمک می کند که برای تولید محتوا در ماه های آینده هم برنامه ریزی کنید.

تولید محتوا

بعد از ایجاد سایت و رفع تمام باگهای آن در کنار سئوی سایت مطالب سایت از درجه اهمیت بالایی برخوردار هستند. باید مطالب به شیوه ای نگارش گردد که متون انعکاس دهنده کلمات کلیدی که نیاز مخاطبان وب سایت ماست باشد. تا هم مخاطب را جذب نماید و هم در لیست جستجو های موتورهای جستجو در مکان مناسبی قرار گیرد.

لینک‌سازی

به روند دریافت "هایپرلینک" از یک وب سایت به وب سایت خودتان، لینک بیلدینگ گفته می شود. هایپر لینک (hyperlink) که معمولاً به آن لینک گفته می شود، راه مناسبی برای جستجوی کاربران در وب سایت ها و صفحات اینترنتی است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک های موجود در بین تک تک صفحات وب سایت تان را دنبال می کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک های موجود در بین وب سایت ها را زیر نظر دارند.

ریپرتاژ آگهی